U beheert een telecomcontract van het type Business (bv. Shape, Shape Corporate, Shape & Fix)
Indien een nieuwe werknemer bij uw bedrijf aan de slag gaat en u hem een nummer wil toewijzen, kan dat in de Klantenzone door te klikken op ‘Een kaart aan mijn vloot toevoegen’. Uiterlijk twee werkdagen later is de kaart geactiveerd.

Daarna hebt u de keuze: een nieuw nummer activeren of een bestaand nummer overnemen (als de werknemer zijn nummer wil behouden).

Wilt u een nieuw nummer activeren, moet u het volgende scherm invullen. Klik als u klaar bent op Bevestigen.

Een bestaand nummer overnemen, kan op verschillende manieren:

In elk van de gevallen hierboven is het mogelijk om het profiel van een bestaand nummer te kopiëren om dezelfde opties over te nemen. U kan eventueel ook opties uitvinken. Indien u echter andere opties wil activeren, moet u dat aanvragen na activering van de kaart.
Om Invoice Split te activeren downloadt u het blanco document en drukt u het af. U moet vervolgens het document invullen, scannen en uploaden door te klikken op de knop ‘Kies een document’.

U beheert een telecomcontract van het type Dier (Panter, Dolfijn, Koala enz.).
Indien u een nummer aan uw contract wil toevoegen, gaat u naar de site voor particulieren en kiest u uw abonnement.