Professionele telefonie in de Cloud
eASy CALL is een oplossing die bedoeld is om mijn traditionele telefoonlijnen en mijn telefooncentrale te vervangen door een platform in de Cloud.
Dankzij deze professionele telefoniedienst kan ik de kosten aanzienlijk drukken en geniet ik van geavanceerde functionaliteiten die de productiviteit van mijn team en de communicatie met mijn correspondenten bevorderen.
Professionele telefonie
in de Cloud
in de Cloud
eASy CALL is een oplossing die bedoeld is om mijn traditionele telefoonlijnen en mijn telefooncentrale te vervangen door een platform in de Cloud.
Dankzij deze professionele telefoniedienst kan ik de kosten aanzienlijk drukken en geniet ik van geavanceerde functionaliteiten die de productiviteit van mijn team en de communicatie met mijn correspondenten bevorderen.
10 redenen om voor eASy CALL te kiezen
eASy CALL is een telefonieoplossing in de cloud met tal van voordelen:
- Geen nood aan een dure telefooncentrale
- Geen kopzorgen over de ondersteuning van een infrastructuur (onderhoud, beheer, technische ruimte, back-up, enz.)
- Geen nood aan een ISDN-lijn, een eenvoudige internetverbinding volstaat!
- Transparante en voorspelbare kosten: abonnement met een vaste prijs per gebruiker
- Internationale oproepen tot 80% goedkoper
- Gebundelde communicatie voor een grotere productiviteit
- Flexibel en uiterst mobiel, ook in het buitenland!
- Voortdurend aanpasbaar aan uw noden
- Gemakkelijk te gebruiken, te installeren en te beheren
- Integratie met mijn kantoortoepassingen en beroepsactiviteiten
eASy CALL, gebundelde communicatie voor een toegenomen productiviteit
VoIP in de Cloud?
Met eASy CALL wordt mijn telefooncentrale in de Cloud gehost, d.w.z. in een uiterst beveiligd datacentrum. De spraak wordt omgezet in VoIP (Voice over IP) en loopt via mijn internetverbinding.